چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی
چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی

ناله زینب روی گور رقیه خاتون

ناله زینب روی گور رقیه خاتون


رقیه مردی و بابا ندیدی

به جنت خدمت بابا رسیدی

بگو:بابا خرابه جان سپردم

تمام آرزوها در گور بردم

کتک خوردم زدشمن بی بهانه

زدند بر پیکر من تازیانه

دویدم بر سر خار مغیلان

قفای قافله با چشم گریان

کبودی رخم از ضرب سیلی

رخم از ضرب سیلی گشته نیلی

تنم گشته کبود از تازیانی

زبس نالیدم از جور زمانه

بدن پر آبله رفتم ز دنیا

به پا بوست رسیدم جان بابا 


دانلود آهنگ بهارم


دانلود آهنگ بهارم

دانلود کلیپ

پیشکشی به همه ی مادران شهدا- فیلم شیار ۱۴۳ ( برداشتی از کلیپ تصویری مادر شهید صبوری)
شاعر: حامد زمانی- یاحا کاشانی
آهنگساز:  حامد زمانی
تنظیم: نیما نورمحمدی
میکس و مسترینگ: شاهین منصوری، علی درخشنده
کاری از حزب الله سایبر

متن شعر:

مادر، بگو چجوری آروم بشم با یاد تو هنوز نفس میکشم
به عکس تو یه عمره زنجیر شدم مادر بیا ببین چقدر پیر شدم

نگارم، عمریه چشم انتظارم نگارم از دوری تو خزون بهارم
دیگه چقدر سر رو عکست بذارم؟!برگرد …
امیدم سر خاک هر شهیدی رسیدم بازم آهی از ته دل کشیدم
چی میشه بیاد یه روزی شهیدم
خدایا تورو به خاک بی نشون زهرا
نشونی از ماهم کی میشه پیدا
ماه من کجای این خاکه؟!
خدایا دیگه بسه داغ غربت و دوری
منم و این چشم به راهی صبوری
شاهدم چشای نمناکه

 


منبع : وب سایت رسمی حامد زمانی

دانلود آهنگ و نماهنگ”هم آوازطوفان”

دانلود آهنگ و نماهنگ”هم آوازطوفان”                             

آهنگ “هم آواز طوفان”یک قطعه حماسی است که به مناسبت ۵ اردیبهشت (سی و چهارمین سالروز شکست سپاه ابرهه در صحرای طبس) ساخته شده است.

شعر این اثر از اشعار برگزیده جشنواره موسیقی ضد استکباری طبس است. این ترانه برای اولین بار در مراسم جشن شب شعر و موسیقی «هم آواز طوفان» در حسینیه هنر دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رونمایی گردید.


دانلود آهــــنگ

دانلود نماهنگ

***

آهنگ ساز و خواننده: حـــــــــامد زمـــــانی

ترانه سرا:علی فردوس

تنظیم کننده:کامران میرزایی

تهیه کننده : دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

***

متن شعر:

دست خدا در کار بود آن شب،

باد از یسار، ابر از یمین آمد

طوفان به پا شد خاک وقتی با

دست خدا در آستین آمد

کرکس به دامان هوس افتاد

در چنگ  طوفان طبس افتاد

روح خدا قرآن گشود و باز

 ”وَ الله خَیرُ الماکِرین” آمد

 …

با تیر، نشد تیغ، نشد چوب، نشد سنگ

با هرچه به دستم برسد آمده ام جنگ

گر دست تعدّی است، وگر پای تجاوز

آن دست کنم کوته، آن پای کنم لنگ

من زاده ی ایرانم، آزاده و آزاد

بیگانه پرستیدن ننگ است مرا ننگ

 ننگا به من این خانه شود لانه ی روباه

پیر است و نکرده است به جز حیله و نیرنگ

گر دشمن این خاک شود گرگ، شود شیر

دندان بکند تیز، نشانم بدهد چنگ

گر یک وجب از خاک مرا چشم بدوزد

تاوان بدهد خاکش فرسنگ به فرسنگ

من چشمه ی جوشانم و هرگز نزداید

شیرینی اوقات مرا شورش خرچنگ

چون نی لبک چوپان، چون نغمه ی جاشو

با باد هم آوازم و با موج هماهنگ

گیریم صبوری بکنم چند صباحی

غیرت شمشیری است که حاشا بزند زنگ


منبع : وب سایت رسمی حامد زمانی

اشعار در مورد حضرت عباس (ع)

آن روز،دلش هوای دریا می کرد

بیتابی خویش را،هویدا می کرد

حیرت زده در آینه اشک فرات

تصویر رقیه را، تماشا می کرد


اشعار در مورد حضرت عباس (ع)

آنقدر نرفتیم، که مرداب شدیم

همرنگ سکوت، محو مهتاب شدیم

هر بار نشستیم و، مرورت کردیم

از شرم لبان تشنه ات ،آب شدیم!


نقطه پرگار

نقطه پرگار

مرا به جز می حب علی به ساغر نیست

که مست مستم و جز شور عشق در سر نیست

دلم فریفته دلبر گل اندامی است

که جز به دیدن او کام دل میسر نیست

چه خوش بود که ببینم جمال دلکش او

که در دلم به جز این آرزوی دیگر نیست

دلی که آینه دار محبت علوی است

زگرد هر چه تعلق بود مکدر نیست

به شهر علم زباب الولایه باید رفت

که شهر علم نبی را به جز علی در نیست

پس از رسول خدا ختم الانبیاء به یقین

کسی به غیر علی پیشوا و رهبر نیست

علی است مظهر الطاف کردگار علیم

علی است آنکه جز او پیشوای برتر نیست

علی است نقطه پرگار نقشبند ازل

که غیر از او به سپهر وجود محور نیست

علی است مظهر یکتائی خدای ودود

علی است آنکه جز او بر خدای مظهر نیست

علی است اوج عدالت به قله تاریخ

علی است آنکه جز او میر دادگستر نیست

فروغ عالم هستی بود زنور علی

وگرنه عالم هستی چنین منور نیست

علی که از در لطفش کسی نشد محروم

کجاست پادشهی کو گدای این در نیست

علی زبان سخنگوی حق بود که جز او

سخن شناس و سخن گستر و سخنور نیست

به شاهراه هدایت چراغ راهنما

به غیر عترت و قرآن چراغ دیگر نیست

یقین که ثقل الهی است عترت و قرآن

چو این دو ثقل جهان را دگر میسر نیست

کسی که هست محب علی و آل علی

قسم بدوست که شیرازه بند دفتر نیست

جزای دشمن او نیست غیر نار جحیم

سزای یاور او جز بهشت کوثر نیست

فمن یمت یرنی شد چو نقش دفتر دل

به دل هراس مرا وقت مرگ دیگر نیست

به جان ولای علی (حافظی) پذیرفتم

که جز علی ولی شافعی به محشر نیست

شاعر :محسن حافظی کاشانی    1367/8/25

پدرم روزت مبارک

منم و یه دل و دلبر- چیه عشق من فقط ساقی کوثر

نمی گیرم تا به آخر- جرعه از هیچ کسی غیر دست حیدر

قبله من ، روی ماهش         کعبه ی عشق و ولایت

کعبه هم شد، زادگاهش       جان فدای این ولادت

 

خواهد آمد

خواهد آمد

چیزی از ما شدن نمی دانید
ظاهرا مثل سنگ می مانید
زندگیتان پر از خرافه شده است
عشق از دستتان کلافه شده است
او که عاشق شدن گناهش بود
مرگ تاوان اشتباهش بود
او که می رفت یاس لازم داشت
او کمی التماس لازم داشت
من به حافظ تفألی زده ام
من به آینه ها پلی زده ام
خواهد آمد کسی که در راه است
طرف صحبتش دل چاه است
به بیابان امید خواهد داد
اقتداری به بید خواهد داد
سرکوچه چراغ خواهد زد
وسری هم به باغ خواهد زد
درصف اقتدا نخواهد ماند
او فردا نماز خواهد خواند
از شما اعتراف خواهد خواست
که بگویید تازیانه کجاست
او که یک شب گریست خواهد رفت
آبرویی که نیست خواهد رفت
زود از فرصت استفاده کنید 
روی خود نقشه ای پیاد کنید
شاید او از تبار باران شد
شاید از آمدن پشیمان شد