چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی
چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی

رحمت ، رحمت من است

 حدیث قدسى:

ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛

هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .
 

یک بار نگفتم:مادر من خوبم شادم…!

جمله ی زیبا در مورد مادر 

گفتم مادر! …  

گفت: جانم 

گفتم درد دارم! …  

گفت: بجانم گفتم خسته ام! …  

گفت: پریشانم گفتم گرسنه ام! …  

گفت : بخور از سهمِ نانم… … … … 

 گفتم کجا بخوابم! … 

گفت: روی چششمانم 

اما  

یک بار نگفتم:مادر من خوبم شادم…! 

همیشه از درد گفتم و از رنج 

اما اون هیچ وقت حرفی از ناراحتی قلبیش نزد

قدر مادرتون رو بدونید. 

روز مادر مبارک 


روزت مبارک مادر . . .

زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است  

زیباترین خطاب “مادر جان” است 

“مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق 

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید 

روزت مبارک مادر . . .

اس ام اس تبریک روز مادر

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست . . . ارسال نظر

من و شهدا

مجموعه‌ی وصیت نامه‌های شهدا درباره‌ی حجاب

 javanenghelabi-ba-hejab-6

 

1)❤« خواهران ما در حالی که چادر خود را محکم برگرفته ‏اند
و خود را هم چون فاطمه و زینب حفظ می ‏کنند...
هدف‏دار در جامعه حاضرشده ‏اند.»
(رییس جمهور شهید محمد علی رجایی)

2)❤«ای خواهرم: قبل از هر چیز استعمار از سیاهی چادر تو می ‏ترسد
تاسرخی خون من.»
(شهید محمد حسن جعفرزاده)

3) ❤«مادرم... من با حجاب و عزت نفس و فداکاری شما رشد پیدا کردم.»
(شهید غلامرضا عسگری)

4)❤«شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سوی‏
معنویت و صفا می‏کشاند.»
(شهید علی رضائیان)

5) ❤«از خواهران گرامی خواهشمندم که حجاب خود را حفظ کنند،
زیرا که ‏حجاب خون‏ بهای شهیدان است.»
(شهید علی روحی نجفی)

6) ❤«و تو ای خواهر دینی‏ام: چادر سیاهی که تو را احاطه کرده است
ازخون سرخ من کوبنده تر است.»
(شهید عبدالله محمودی)
 

عشق بازی های یواشکی

روزگاری در سرزمینـم یــواشکی ساکشان را می بستنــد.

افسران - عشق بازی های یواشکی  
ادامه مطلب ...

آموزش به یک نسل

اگر شما به یک مرد آموزش دهید

تنها به یک مرد آموزش داده‌اید،

 اما اگر به یک زن آموزش دهید...

 به یک نسل آموزش داده‌اید.

من فاطمه مادر بهشتم (شعر میلاد حضرت زهرا س)

تبیان زنجان

به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

ای مادر زنهای بهشتی

با مهر خودت گلم سرشتی

بر روی دلم نام خودت را

با خط طلا چنین نوشتی:

 

من فاطمه مادر بهشتم

خود را به دو دست خود سرشتم

در موقع خلقت دل خویش

بر روی دلم علی نوشتم

من فاطمه همسر علیم ع

من لاله ی پرپر علیم ع

همچون همه عشاق دو عالم

من فاطمه نوکر علیم ع

من نور دو چشمان محمد ص

هم دختر و هم جان محمد ص

من را تو چنین صدا بکن یار

مامان غلامان محمد ص

ای مادر ارباب دو عالم

ای معنی و ای روح محرم

ای مادر بین در و دیوار

ای معنی ابیات پر از غم

کن یک نظری من گدا را

گل، یک نظری به سنگ خارا

یک بار مرا پسر صدا کن

ای یار بنازم این صدا را

تو مادری از تبار عشقی

ای مادر من نگار عشقی

پروانه شمع تو شدم من

تو نقطه ی این مدار عشقی

یک بار دگر خدا خدا کن

یک بار دگر مرا صدا کن

چون مرغ تو دانه را سوا کن

با سوز دلت مرا دعا کن

از عشق خدا، خدا نمایی

خود قبله و خود قبله نمایی

جانم که نداشت قابل تو

در راه تو کی شوم فدای؟

تو لایق احترام هستی

تو لایق هر مقام هستی

من را تو نظر نمودی ای جان

والله چه با مرام هستی

الطاف نگاه تو بهاران

خندیدن تو سرود باران

انفاس تو چشمه های کوثر

شد کوثر تو می خماران

سروده جعفر ابوالفتحی