چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی
چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

چو گیسوی تو من در پیچ و تابم یا بن زهرا

عشـــــــــــــــــــــــــــــق منــــــــــــی تو حسینی ،من اویس قر نــــــــــــی

کاسبرگ زیبای حجاب

خواهرم مراقب باش و عمل کن …

hijab

خواهـــــرم 

سر دفتر صفحات قلبت را

به ایمان وتسلیم وحیا زرین نما

تا گلبرگ وجودت در کاسبرگ زیبای حجاب به وقار وعفت شکفته شود،

آنگاه آن شود که خـــــــــدا خواهد

hejab

زنان محجبه در زمان کنونی تابلوی من خدا را دوست دارم، را در دست گرفته اند و هر قدمی‌که در قاب چنین پوششی بر می‌دارند نوعی جهاد در راه خداست.

ما در امور دنیوی بین خوب و خوب تر، همواره خوب تر را انتخاب می‌کنیم ولی چه می‌شود که بعضی از افراد وقتی به خدا می‌رسند بین خوب و خوب تر، خوب را می‌پسندند.

Hejab-Yani

شاید لباس را زود به زود بشود عوض کرد یا خانه را فروخت ولی «فرهنگ» و «اخلاق» هویت ماست.

نباید به این زودی و سادگی، شخصیت و هویت خود را بفروشیم و عوض کنیم.

برای مقاومت در برابر سیل تهاجم فرهنگی باید «سدّ ایمان» زد و از مرز عقیده و و اخلاص و فرهنگ حجاب و عفاف نگهبانی کرد.

خودباختگان در برابر فرهنگ بیگانه، به راحتی «خدا» را هم می‌بازند.

برگه‌ی «هویت» خود را گم نکنیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
تاریخ اصفهان سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 17:33 http://tarikha.blogsky.com

سه جمله برای کسب موفقیت:
بیشتر از دیگران بدانید؛
بیشتر از دیگران کار کنید؛
کمتر انتظار داشته باشید ...
ویلیام شکسپیر
سلام دوست عزیز. مطلب تان بسیارعالی بود. موفق باشید. منتظر حضور سبزتان هستم.
http://tarikha.blogsky.com

سالمندان - خاطره چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 19:05 http://salmandha.blogsky.com

بخند، هــرچند غمگینی ...
ببخش، هــرچند مسکینی ...
فراموش کن، هــرچند دل گیری ...
زیستن این گونه زیباست ...
بخند، ببخش و فراموش کن
هرچند می دانم
آسان نیست ...
سلام دوست عزیز. روزتان بخیر. مطلب تان بسیارعالی بود. موفق و مؤید باشید.
منتظر حضور سبزتان هستم / خاطره
اثر انگشت ما از قلب هایی که لمس شان کردیم هیچ گاه پاک نمی شود ...
http://salmandha.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد